Terveysala

Kotimaista näyttöön perustuvaa tietoa

Terveysalan kansainvälisiä tietokantoja

OHJEITA | eHoitotyön taidot

eHoitotyön taidot löytyvät rekisteröitymisesi jälkeen oman nimesi alla olevasta pudotusvalikosta, kun klikkaat siellä oppilaitoksesi nimeä. Palveluihin rekisteröidytään Sanoma Pron sivuilla.

1.  Opettajan rekisteröitymisen ohje

2. Opiskelijan rekisteröitymisen ohje (opiskelijan pitää rekisteröityä henkilökohtaisesti)

Huom! Opettaja voi pyytää sähköpostitse (kirjasto@lut.fi) rekisteröitymistä varten tarvittavan tunnuskoodin.

LUT-tiedekirjaston tekemä opas eHoitotyön taidoista (sis. ohjeet tunnuksen luontiin)

Terveysalan tietokantojen ohjevideoita

Monitieteisiä (myös terveysala) kansainvälisiä tietokantoja

Google Scholar

Google Scholar on Googlen korkeakouluversio. Google Scholarin kautta löydät sekä lisensoitua että avoimesti saatavilla olevaa sisältöä. Kun artikkeli on maksumuurin takana, voit etsiä sitä LAB Primossa, jotta näet onko artikkeli kirjaston kautta saatavilla.

Google Scholar Search