AMK-tutkintojen ohjeistus ja mallipohjat

Henkilökunnalle opinnäytetyön ohjelinkit löytyvät sekä suomeksi että englanniksi LABin intran sivulta, mutta tähän on helpompi linkittää opiskelijoiden eLAB-sivut, joilla on linkit tuoreimpiin ohjeversioihin. Samoilta eLAB-sivuilta löytyy myös linkit mallikirjoituspohjiin ja muuhun opinnäytetyöhön liittyvään opiskelijoille tarkoitettuun aineistoon.

Sivu luotu 07/2021/hr
Päiv. 17.6.22/hp muutettu linkit vain eLABin sivulle, jolta löytyy linkit tuoreimpaan dokumenttiin

YAMK-tutkintojen ohjeistus ja mallipohjat

Sivu luotu 07/2021/hr