LABin hyväksilukemat opinnäytetyöt

LABissa opiskelee double degree -opiskelijoita, joiden toiseen korkeakouluun tekemät opinnäytetyöt voidaan hyväksilukea LABIssa. Theseus-yhteisössä pohditaan voisiko hyväksiluettavia töitä julkaista Theseuskessa ja miten. Siihen asti LABissa double degree -opiskelijoiden hyväksiluetut opinnäytetyöt tallennetaan Dynastyyn (arkistoon) ja kuvailutiedot tallennetaan Primoon. Ohjeistus löytyy omalta sivultaan.
HUOM! Laita Vapulle ja Mikolle lähtevään sähköpostiin tieto, että kyseessä on LABissa hyväksiluettu oppari. Vappu merkitsee työn Dynastyyn eri tavalla kuin LABille tehdyt työt.

PÄIVITYS 23.1.23: hyväksiluettujen double degree -opinnäytetöitä ei luetteloida Primoon. Syy: työtä ei ole tehty LABille ja todennäkösesti se on luetteloitu jo siinä korkeakoulussa, jolle on tehty. Eli työn pdf lähetetään Vapulle arkistoon, Mikon voi jättää sähköpostista pois.

PÄIVITYS 31.1.23: Miia on saanut Maija Kuirilta vahvistuksen, että yllä kuvatusti toimitaan - työ arkistoon. Opiskelijoita ohjeistetaan lähettämään työn pdf-tiedosto sähköpostiimme theseus@lab.fi. Me toimitamme työn Vapulle arkistoon ja kerromme, että kyseessä on LABissa hyväksiluettu double degree -opiskelijan opinnäytetyö.

Miten tunnistamme tällaiset opinnäytetyöt? Hyvä kysymys. Kun Theseuksesta löytyy opinnäytetyö, joka on tehty muualle kuin LABiin, voi laittaa opiskelijapalveluihin studentservices@lab.fi kysymyksen onko opiskelija double degree ja onko hänen opinnäytetyönsä hyväksiluettu. Minna Ikävalkoa pyydetty infoamaan opinnäytetöiden ohjaajia siitä, että tällaista opinnäytetyötä ei tallenneta Theseukseen, vaan se lähetetään kirjastoon sähköpostilla (theseus@lab.fi).
HUOM! MUrCS-opinnäytetyöt ovat Erasmus Mundus -ohjelmassa tehtäviä ja ne julkaistaan Theseuksessa.

Sivu luotu 22.12.22/hp
Päiv. 24.1.23/hp, ei luetteloida Primoon, miten tunnistaa hyv.luettu dd-työ